Zajamčeno zadovoljstvo
Vodimo politiku zadovoljstva kupaca i jamčimo kvalitetu naših proizvoda i usluga.
Zajamčena sigurnost
Vodimo politiku sigurne kupnje kako bismo se zaštitili od prijevare i zlouporabe.
Zajamčen povrat novca
Provodimo politiku povrata u slučaju nezadovoljstva proizvodom u skladu sa zakonom.
Prema zakonu, imate pravo odustati od ugovora sklopljenog putem interneta ili putem telefona bez razloga u roku od 14 dana od primitka robe.
Kako biste ostvarili ovo pravo, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o odustajanju od ugovora u gore navedenom roku. Najbolji način da to učinite je da nas kontaktirate na info@lipodiet.eu ili nas nazovete na 061 770 170. Alternativno, možete koristiti obrazac za povlačenje ugovora koji se nalazi ovdje.
Ako odustanete od ugovora, vratit ćemo vam kupoprodajnu cijenu. U slučaju odustajanja unutar 14 dana od primitka robe, također imate pravo na povrat troškova najpovoljnijeg načina dostave.
U slučaju kasnijeg odustajanja od ugovora, vraćamo samo kupovnu vrijednost. Navedeni iznosi bit će vraćeni odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od odustajanja od ugovora. Ipak, sukladno zakonu, možemo pričekati s plaćanjem dok ne vratite robu.
Za povrat novca koristit ćemo isti način plaćanja koji je korišten za kupnju, osim ako se međusobno ne dogovorimo o drugom načinu povrata.
Pošaljite nam robu odmah, najkasnije 14 dana nakon odustajanja od ugovora.
Ako je u vezi sa sklopljenim ugovorom prodavatelj kupcu poslao besplatnu dodatnu robu („poklon“), taj se dar također mora vratiti. Putem gore navedenih kontakata dostavit ćemo Vam sve potrebne informacije za slanje robe.
Imajte na umu da ste zakonski odgovorni za svako smanjenje vrijednosti robe do kojeg dođe kao rezultat korištenja osim za upoznavanje s prirodom, svojstvima i funkcionalnošću robe (npr. ako koristite proizvod čak i nakon što ste ga isprobali to).
Također imajte na umu da nemate pravo odustati od ugovora u slučajevima kada je roba proizvedena u skladu s vašim zahtjevima ili po narudžbi (npr. pakiranje s graviranjem) ili ako ste robu izvadili iz ambalaže i ne možete je vratiti. iz higijenskih razloga (npr. otvorena kozmetika i druga roba koja dolazi u izravan dodir s vašom kožom).
Nadalje, prodavatelj ističe da više nije moguće odstupiti od ugovora o darovnoj ili ekološkoj usluzi pakiranja od trenutka kada je roba pakirana i time usluga pružena (prodavatelj počinje pružati darovnu ili ekološku uslugu pakiranja odmah nakon slanje narudžbe, ako je kupac odabrao ovu uslugu).
politika zadovoljstva
Politika zadovoljstva za nas
To nije nešto na što nas zakon tjera. Naša motivacija da osiguramo zadovoljstvo i povrat proizlazi iz želje da svoje poslovanje temeljimo na fer i korektnoj ponudi te profesionalnom odnosu prema kupcima.